fläckebo lägret

hej =)
tänkte skirva igår när jag kom hem om lägret men orkade inte för ajg hade bara sovitr 2 timmar:P. så jag gi ck och la mig.

men lägret va kul:d. vi hade lite pratstunder och sen åt vi lite mat:d til mat blev det köttbullar pasta och brunsås. inte det bästa men det dög. haha
men sen så kl ett på natten så skulle vi igentligen gå och lägga oss. men då gick vi och kollade på stjärnfall. det va SUPER mysigt. vi låg typ i en halv timme och tittade.

sen gick alla och la sig men inte jag och Hannh. haha hom ville inte sova själv t sitt rum så vi flyttade över hennes madras till mitt rum. sen så låg vi och påratade en stund. vi spelade kort i typ en o´ch en halv timme. men sen kl halv 4 typ började vi prata om at vi skulle gå ut. men vi kunde ju inte ta vanliga vägen för då skulle Lina vakan. så vi hoppade ut genom fönstret. haha sen så visste vi att babben och gabriella var vakna så vi fyra gick en promenad. sen så satt jag gabriella och hannah och pratade till halv 6. då vi gickl och la oss.:D
sen typ kl 8 skuklle vi gå upp:(.
det var grymt jobbigt.

men sen på lördagen skulle vi prata lite lm blivande konfirmander. och sen var det städning och kramring.

men sen när ajg kom hem så var jag vaken till halv tre. sen gick det inte längre så då sov jag till halv 7 typ.
jaja ´men det var en mysigt läger.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0