flugor,ormar,gräshoppor och spindlar..

jag hatar dessa djur. när ajg och mamma var ut med hundarna sissta promenaden. så gick jag åt sidan för att den va en gräshoppa. och sen när jag kollar upp tror ni inte att det ät en ORM där då...fan vad jag hatar ormar!!! sen när jag stod där och kollade så att det var en orm och inte en mask så kollar jag ner och då kommer det en för baskad spindel coh går där då!!!

det var rena rama djugnen där ute:O
uch!!


och sen nu när jag sitter vid datan så är det en ettrig jävla fluga som flyger runt och klättrar!!

AAAH!!!

nu går ajg och lägegr mig och kollar på the O.C. om jag inte tar och kolalr på ett avsnitt paradis hotel!! men god natt ändå:D.

PÖSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0