själar försvinner inte

hej idag när jag satt och tänkte efter jobbet så tänkte jag på själar. för det fins ju folk som kan göra så dom "försvinner" ju. men jag började tänka djuare på de idag. för när man dör så krimeras man oftast och blir till aska som antingen sprids eller grävs ner. men de som bräns är ju bara skalet. för det andra det lämnar skalet och sen svävar det runt och stöttar sina nära och kära som sörjer. det är därför man klarar av att gå vidare. för dom är där fast inte med oss på jorden men dom finns i luften. dom berättar i våra hjärnor att dom har det ba och att dom vill att vi sak gå vidare.



som hon på bilden hon känner ju att någon är där.men hon blir inte rädd. för trolgen är det någon hon känner. den anden känner säkert att hon sörjer. så dåger on en klapp på axen och berättar att jag har det bra och jag är inte långt borta jag är här vid dig hela tiden!!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: evonne pehrsson

det du skriver det stämmer men det är inte alla som känner en andes närvaron det är något som man måste lära sig att ta tills sej och att inte bli rädd när det kommer jag vet hur det är men jag är inte rädd när det är en anhörig varre med han på bjurhovda honom kände jag inte men han tog något som jag ägde det var det korset som han var rädd för det behöll ha när vi flyttade det var för att jag inte hjälpte honom att få frid han blev ju mördad han hade något som han ville säga men jag ville inte lyssna kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0