sjuk..

hej jag har inte bloggat för jag har legat hemma och varit sjuk. inte ett dugg kul. börjar bli bättre nu. har haft sån jäval magsmärta!!
men det är bättre nu:D
det börjar gå mot bättringsvägen;D
men nu ska jag gå ner till mamma och äta lite paj:D

men jag var ju hundvakt med babben igår. men det blev inte som planerat de va meningen att vi skulle ah jätte kul och så men det blev typ en kväll framför tv och jag som låg och va jätte dålig. men jag tror hon tyckte vi hade mysigt ändå:D
vi lagade lite mat. det blev taco kykling:D
men det blev tre filmer och väldigt mycket godis:D
men får göra omd et igen och då SKA jag vara frisk!! men mamma var ju till Avesta igår för att kola på Larz Kristerz, och hon hade riktigt kul. så mamma ska till åland i noven´mber eller oktober igen och kolla på dom och då ska jag vara hundvakt och då vill kanske babben vara med mig och vi kan ha mys:d
men vi hörs puss på er:D


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0