utväxt,magverk och trötthet

igår hjälpte babben mig med utväxten och det va bra de hon gjorde men sen de som var typ till mig var ju att ha i det tillräkligt länge. men när det hade gått typ 45 min så vågade jag inte ah i det längre för jag var rädd att håret skulle ramla av..haha men självkart så hade jag i det för kost tid. så nu är utväxten mörkare en resten av håret!! men min älskade babben skulle fixa lite silver shampoo till mig:D


min magverk släpper inte! det gör så jävla ont'!! det känns som att man är hungrig och samtidigt knivhugger någon en och mitt uppe i allt så har man håll!! haha
men så känns det typ!



jag är trött!!! så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen som är på 4:an.





PÖSS och GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0