ledig dag

heej :D
i morogn är man ledig! AS skönt!! idag har jag varit i skolan och de känns as skönt för jag blev kalr med arbetsmiljösaken idga. så nu har jag bara ett prov, datakunskapen och analys av buti kvar. men när man är ledi i morgon får man ta igen då!:D

igår:
igår var vi på krematoriet! det var as hämskt fick se unor där de låg aska (alltså en dödö människa) sen kistor men människaor i(som tur var loken på)
vi fick kolla på ugnarna när de var en kremering på gång, vi kollade in i kyle. aa de var as hemsk känsla. men nu har man gjort de så nu kanske de inte är lika hemska om man måste med ditt när man praktiserar. men efter vi hade varit där så var vi i klassen till grossisten. de var mysigt att gå runt och kolla på olika saker. men sen så fick vi sluta typ 11. så då åkte jag jennifer, jessica och babben upp till skolan och åt på resturangen. sen åkte vi ner till stan och gick runt där. de var en mysig dag:D
'




LOVE NATTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0