mobilblogg

granen är klädd:-D. nu är de julstämnig hemma. känns lite jobbigt för julen är inte samma sak som de var för två år sen. men man får göra de bästa av situatinen. Bwt så har jag varit hemma idag. jag känner mig inte så bra. men ska iaf gå till babben ikv, för jessica, jennifer, babben och jag ska göra lite julbak. det som står på menyn är peppakakkshus ovh peppakakor:-) men vi måste bara hitta nnågon som har peppakaks former:-D men de ska vi väl  fixa:-D men nu blir de att käka sen dra till flickorna.                                                                                                                                                                                      LOVE NATTA

Kommentarer
Postat av: josefine

snyggt med vit gran! :)

2010-12-01 @ 17:02:11
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0