första arbetsdagen

hej

idag har jag haft min första arbetdag! när jag skulle ditt i morde tänkte jag typ bara att jag kommer DÖ!! men sen när jag väl var där så märkte jag att det inte alls att var så jobbigt! men jag är grymt trött nu!!!


när jag kom idag så höll jag på men att rensa batterierna. det tog typ hela förmiddan! sen så har jag soppat och typ hjälpt kunder. sen när jag väl sitter där på min stol så kommer kristan look för bi, haha jag blev lite förvånad för han var llång hårig och han hade skägg:o man märker att han fixas innan han ska in i teverutan.

sen så var det en gubbe som skulle kasta en JÄTTE fin soffa!! den var tre sittsig och var underbart blommig och jag tror det var en bäddsoffa!! jag skulle ha köpt den av han!! haha jaja

det var dagen under tiden jag var på jobbet.för jag slutade ju kl 4 och då kommer lillen(min bror) och hämtar mig och kötde mig till görväln. det är en lite mindre återvinning. haha´för mathias var tvungen att göra klart något:P. så då satt vi där. men sen så åkte jag och han och handlade och på vägen ditt höll jag på att slåkna! haha ja tror jag gjorde det lite gran. haha men sen när vi kom hem så lagade mattias mat. det blev potatismos och korv. sen så har jag nyss duschat. så nu ska jag kolla på van vetteren som är på fyran. haha

jaja men ses eller hörs!!

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0