hemma

åå vad skönt nu är jag änligen hemma igen:D. åkte hemmifrån kvart över 6 i morse och kommer hem kl 21. det är ganska många timmar. men nu är jag hemma och nu ska jag ta mig en macka sen ska jag gå och lägga mig. jag är så jäval trött.

i morgon blir det hagby igen. men hoppas det inte blir varmt. men jag ska kolla vädret. vänta...det ska vara 18 grader på förmiddan med lite sol och 22 graderpå efermiddan med regn. så man får väl se vad det blir för väder. haha men jag hoppas det blir kallt! för blir det kallt så orkar man gå runt och man vill röra på sig för då blir man lite varm! det är inte roligt när det är typ 20 grader ute och man ska gå runt och leka trevlig. för man håller på att svättas ihjäl. men vi får se i morgon.

nu ska jag ta mig en macka och juce. sen blir det slänga sig i duschen. efter de blir det att kramas med kudden!! så himla underbart!

god natt








PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0