jobbat klart

nu har jag jobbat klart för idag. men ska sitta i kundmottagningen i en timme nu för jag ska åka med jenny hem och hon slutar kl 5. men det blir någ bra.

idag har det regnat hela dagen som jag ville igår. men vet inte om det var så kul längre. för man blev blöt och svättig hela samtidigt. det är bättre när det blåser. men inge mera regn nu!!
 
men det är inte allt som har varit jobb. för det jobbigaste var att min mobil la av!! min rosa samsunge slutade typ fungera igår. så då lånade jag en mobil av christoffer men det la av i morse när jag kom till jobbet. så jag har varit utan mobil hela dagen! sen när det var en halv timme kvar av dagen så hittade jag en mobil i elektroniken som fungerade men själv klart så fans det ingen laddare till den då:(. så jag är mobil läs:(:(.

men mathias sa att vi fick ta och åka och köpa min nya mobil. men det kommer typ inte att bli först i morgon säkert. för han jobbar till halv 9 idag. men det visar sig.

sen när jag kommer hem ska jag hoppa in duschen. sen ska jag laga mat. det blir kött och potatis gratäng.

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0