lång dag..

hej

idag har det varit och jobbat från kl 7 till kl 16:00. efter jobbet så åkte jag och mathias till görven. han var tvungen att jobba lite där.

men annas har dagen varit bra dag. det kom en kille som kom från ett företag idag och skulle kata och då hade dom tagit hem för mkt godis som dom skulle kasta men det tog vi hand om. så vi fick massa fox kolor oh frutti kolor:D det va nice!! jag tog hem en av varje burk!:D så jag har fått godis!!!:D:D:D


nu har jag nyss duschat. och nu sitter jag och kollar på någon gammal beck med görsta ekman. "polis polis potatismos" sen till det äter jag mammas choklad bullar och dricker saft:D:D

PÖSS OCH GOD NATT PÅ ER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0