lunch inställd

hej

idag skulle det ju bli lunch med janne och mathias men detblev inställt. för mathias behöve gör lite extra jobb. sen så när hafår hoppas att vädret blir bra!n var och jobbade i morse(när jag låg hemma och sov) träffade han tydligen alla han känbde på olika ställn. så det tog han typ en och en halv timme extra och jobba idag för att att han var tvungen att prata med alla.
så idag så blev det en kykling sallad. det är en standard sak att äta när man jobbar på görven för mig. haha
till det blev det ju cola så klart!!:D

men efetr som att jag jobbar kväll idag så äter jag ju midda här och det blir köttfärsås och pasta sen igår! YAMY:D.

ska väl få tag på mathias (han är ute och sopar rampen) så jag kan få uppgifter.
det jag vet att jag ska göra idga är attstäda fikarummet.(DET BEHÖVS) sen ska jag oxå göra en telefon lista. så hoppas det blir en chill dag.

i morgon far jag ju hem till ransta:D. ska få vara hemma i en helg nu. ska bli underbart. ska umgås med Linnéa och sen kanske babben om hon har tid. men en sak som jag ska gör är att SOLA och BADA!!
men bara för det så kommer det väl blåsa regna och bli kallt!! men jag får hoppas på att vädret blir bra!!:D

P.S vädret ser inte så lovande ut just nu iaf. det ser ut som att det ska bli regna här:(.  (idag alltså)






PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0