många dagar

torsdag:

jag var ju in på rix fm:D och jag kan säga att jag hade väldigt kul!:D jag och babben var med babben kompis fillis:D det var kul!:D
haha när vi skulle hem så var det en cikrus för först så ville vi åka taxi hem till jessica och då fick vi priser på 100 kr av olika taxi gubbar men det tyckte vi var för dyrkt!
så vi börjar gå. och gissa vem som kommer då??
jo då kommer idol jon och hans kompis och går bakom oss. haha han ba: hallå vänta på två gentlemän. så vi väntade på dom. haha jag tittade på han och tänkte ba är inte de jon?? haha men jag sa inget för ifal det var fel haha. men sen så säger hans kompis ba känner ni inte igen han? det är ju idol jon? jag ba: neej är de det jag som tyckte det! haha aa sen så föreslog jon att vi skulle kunna sov hos han. haha men det gjorde vi inte. hahah sen så hjälpte babben han att hitta sin mobil:P haha jaja sen skildes vi åt och då gick vi en bit till och sen kom en taxi mitt i rondellen och då frågade vi han vad han skulle ta och köra oss. han tog 50 kr så vi åkte med han. haha sen kom vi hem till jessica ochndet va skit kallt hela natten.

fredag:

på fredan så kom mamma och hämtade oss så vi var och handlade och sen åkte vi hem.
när vi kom hem kommer min granne och frågar om jag vill ha ett jobb och få lite pengar. så jag ska servera på en 40:ors fest idag men babben. hah aa men dagen tog ite sut där.. han  kom typ runt 12 och frågade om jag ville snagga han?? jag ba nja...vet inte har aldrig gjort de förut. han ba om du får 100 kr då? jag ba: aa:D så jag känade 100 kr igår och 200 kr idag:D<3

lördag:

nu sitte jag och babebn  och chillar lite. haha lyssnar på nicke och nilla. haha men sen ska vi ut och spela lite fotboll. jag ska lära babben att kicka men bollen. haha sen ska vi fixa oss för vi börjar jobba kl 18. haha aa hejsvejs:D

PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0