morgon

god morgon!!:D



nu sitter jag på jobbet och har nästan nyss kommit hit. det har varit en lång morogn för mig. för först så ringde inte klockan i morse. självklart!!
sen så ringde det folk från hagby och sa till mathias att han var tvungen att åka ditt ohc låsa upp ett skåp. såå gjorde vi det sen så skulle vi u dricka kaffe där och parata med chefen. haha det var första gången jag träffade han idag. men det gick bra fast han är skit ful!! haha. sen efetr det så åkte jag och mathias och hämtade middan som vi hade glömt hemma. det blir snabbmakaroner och köttbullar. haha inte så jävla gått med det går väl ner. men somtur så köpte vi lunch oxå. fast detblir en kyklingsallad från ok:D haha men det brukar vara ganska goda:D

nu ska jag chilla tills jag börjar. jag börjar ju inte först kl 12. då ksa jag gå en städ runda sen blir det väl åvcidag. sen ska jag ju självkart bråak lite påmackan oxå:D.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0