orkar inte...

idag känner jag bara att jag inte orkar blogga. men jag ska väk skriva lite ändå:D

hej:D

idag har jag jobbat och det var en dam där som fick nästan halva fingret avslitet idag:( det såg någ inte bra ut. men hon kom till akuten och dom fixade det där.
annas en lugn dag på hagby.

i morgon blir det görven. fast då jobbar jag ju kväll sådå fär ajg sova till drygt 9-10. det kommer vara fett nice!! sen har jag och mathias blivit bjudna på lunch imorgon. det blir med en vän till mathias. eller jag vet oxå vem det är han heter Lill janne. haha vi ska iaf ätapå Daisys:D. hoppas det blir bra:D

sen hoppas jag att detblir en lugn dag på görven. men nu ska jag gå och lära mig att kaga mathias köiifärsås. det som ska vara i är:

nötfärs
taco krydda
krosade tomater

till det har man spagetti.

nu kan jag inte lova att det är gått för jag har ju ite själ provat men jag tror det blit gått. för det är jennifer som har lärt mathias det och hon är jätte kräsen när det gäller mat. (ta inte illa upp jennifer)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0