skön helg =)

nu har jag fårr haft min lugna helg:D. det är så jävla skönt att bara får sova så länge man vill och bara inte bestämma något:D. det har varit så himla sknt!

det som jag typ har gjort är att i fredags så va jag, mamma och nea ute och åt. det blev en pizza. sen åte vi och hadlade lite. sen blev det donken på väg hem. där blev det en stor latte:D för mig och mamma och bnea tog en dricka eller något. men det donken var inte ett vanligt besök. för allt vr bra medans vi åt men sen så gick vi ut till bilen ohc sen kom mamma på att hon itne har någon mobil:O. sen går hon in och då är den borta! det va någon som snodde den!! fattar inte hur isklala meniskor det finns!!
så i lördags så åkte mamma och köpte en ny mobil. så hon har ett nytt nummer nu med.
men sen på lördagen sp gjorde vi itne så mkt.
söndag så ska vi jag nea och mamma äta lite för nea åker hem idag och jag åker tbx. så mamma blir själv:(. hatar tanken att hon ska vara själv:(.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0