städa...

hej

idag har jag jobbat. det har varit väldigt okej. men jag höll på att bli väldigt arg på min chef för jag har en städ runda som jag går varje morgon. och sen när jag hade plockat bort alla min städ saker, så säger han men du kan ju ta uppe vid elektroniken och städa oxå! och då tänkte jag ba men va fan!!! det hde du ju kunna klämt ur dug lite tidigare!!! men jag ba jaha aa de kan jag väl. så fick jag plocka fram allt igen!!!

efter jobbet idag så åkte jag och mathias till en kille som mathias jobbar åt som mathas hämtade lite saker åt. men sen åkte vi och handlade och nu sitter jag hemma. men jag ska ta och äta  nu sen ska jag gå och ducha.

i morgon så blir det att jobba kväll. ska åka till Görven redan kl 9. fast jag börjar inte först kl 12:P. haha så jag får sitta på görven och med datan i 3 timmar i morgon:P haha.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0