24/6-10

hej nu har jenni åkt hem. så nu är det bara linnea kvar. fast man kan ju ite säga att det är skit kul direkt. haha men hon är mysik den lilla vännen.

igår käpte jag en vit shorta och en korall färgad bikini topp:D:D jag är nöjd med den:D för den funkar iaf:D för dom andra jag har haft får jag bara ont i nacken av. ´men inte den hära:D:D<3

undra vad man ska göra nu..?
men jag hittar väl på npgon om jag ahr tur:D.

i morgon är det missomar afton:D
vad händer dåra?
själv åker jag till magnus min bror. ska fira med mamma, linnéa och magnus. så det blir någ myskigt. det blir god mat iaf för magnus är riktigt duktig på att laga mat. sen tror jag att vi ska vara på åsen. dr är det lite tävlingar och midsommar stång:D. det blir någ bra. men nu ska jag ut och sola eller bada i poolen. jag ska lägga upp bilder från hela veckan men jennifer. 

PÖSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0