grillen..

fan va jag hatar att bygga grillar!! jag och jenni satt säker i 2 timmar och byggde ihop våran nya grill. det va väldigt mycket skruvande!! och vi fick göra om och massa. men nu är den på plats!


juste va ju i gropen i dag;D det av mysigt fast det var ett krångel att komma dett för när vi kommer ut till bilen så sätter sig mamma i bilen för att kunna köra ut från garaget, tror ni inte så att mamma har glömt lyset på hela natten. så vi ahde inget batetri i bilen!!! men vi lånade grannes bil ditt och sen så fixaade mamma och en annan granne bilen:P men den började funka iaf!!

i morgon blir det barnvak. jag och jenni ska passa linnes medan mamma är i stan och ska till doktorn. men det blir någ lungt. för mamma kommer hem typ vid 11 igen. så vi har säker precis kommit upp när hon kommit hem. men nu ska jag ta och ha film natt men jenni:D<3
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0