"i min vildaste fantasi"

hej jag var på bio men jennifer i västerås idag. vi såg "i min vildaste fantasi". En sak ska jag säga att den är väldigt rolig. om man har min humor i alla fall:D. haha men de beror ju på det. men jenni tyckte också att den var rolig så jhag var ju inte själv att tycka det iallafall. haha men det roliga är att vi var bara 4 stycken i biosalóngen. haha och alla fyra som vi var skulle sitta längst bak i salongen . haha men dom andra två flyttade längre fram sen .
haha och det var problem när jag skulle få min biobiljett, för det finn sju biomater som man ska ta ifrn nu. och självklart så fiúnkade ju ite mitt kort. så fick gå fram till kassan och hon fick ringa till någon. men det läste sig iaf. men filmen får en klar 8 av mig:D

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0