jackie ferm


jag diggar den hära tjejen som fan!!
hon är en slags förebil för mig:D
för jag önsakr jag oxå vågade gör allt som hon gör att stå för det hon gör och säger. samma att hon gör det hon vill. jag skulle också kunna vara med i paradis hotel. men de är ju de att jag vet ine om jag skulle palla alla komentarer man får och allt vad det nu är. samma att hon är så skön som persson. hon är på något vis en person som bara bjuder på sig! men en sak som är sant är att jag värkligen skulle vilja är att FESTA med henne! fan va kul man skulle göra! Men jag får väl fixa de någon adg när jag är så gammal så jag "FÅR" festa:P haha <3 nej men jag ska på promenad nu. hörs! puss


bloggframsda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0