jenny är lite konstig jag vet..:D

Hallå i stugan!

Ibland udrar jag vad det är för fel på jenni. För just nu sitter hon och räknar mina nitar på min tröja.. haha hon har lite konstiga ider. Haha det är ibland så konstigt så man bara skrattar åt de.
Haha på tröjan så är de silvriga och guldiga nitar så just nu sitter hon och räknar dom guldiga.
silvriga:296 st
guldiga:212 st

jaja nu har jag gjort om designen igen. men jag vet inte .. för jag är ite så nörd i alla fall. den får duga för ett tag. haha eller kanske gör om den igen men de är någ mäst bara för att jag nyss har ärt mig hur man gör som de är roligt. haha nej nu ska jag ta och gå men hundarna, via ska någ göra lite videos som jag kanske lägger upp sen.

PÖSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0