mamma

mitt brev till mamma:

mamma jag vet att vi inte alltid är vänner men jag vet att du älskar mig och jag älskar dig!!
när jag fick veta att du skulle operera dig fick jua grymt ont i mitt hjärta. du sägerb att det inte är en lstor operation. men jag vet inte om jag ska tro att du säger så för att lugna mig. för du ksa byta en hjärt klaff. och om det är en liten operatin varför kan man inte läcka det med medesin som du har haft innan då...jag vet bara att jag inte kommer att klara av att du oxå lämar mig. då är jag föräldrar lös. fattar du de mamma. du FÅR itne lämna mig. vart ska jag då ta väggen?? jag vet bara att jag ÄLSKAR DIG och vill att allt ska gå bra!!!


jag kan fatta att nisom läser inte fattar men jag ska förklara. för det förta så dog min pappa den 8 november 2008. Att förlora han var ett helvete!!
min mamma är hjärt sjku och för 4 år sen låg hon innne på sjukhuset i 3 månader för att läkarna ahde uppläckt att hon hade HJÄRTFLIMMETR. det har men hjärtklaffaran att gör att dom typ är för små eller vad det nu va..
men iaf när mamma låg inne visst xom ite om  man skulle behöva göra ett hjärtbyte... men det visade sig att hjärtat blev starkare av det medesiner hon fick. men nu 4 år senare så har hon varit på en slaggs kontroll där dom såg att klaffen inte va bra. och så igår när mamma kom hem så sa hon att hon skulle göra en operation. hon sak byta den dåliga hjärtklaffen. men jag är så GRYMT jäval OROLIG!! jag vill att allt ska g¨fint och at min mamma kommer hem till mig igen!!

jag vet inte ensålänge när hon ska göra det för jag hatar att prata om de. men jag vet oxå att mamma inte vet vart jag ska bo under tiden. men jag tror att det löser sig!!

varför händer det hära mig!!! jag har redan mistat min pappa ska jag missta mamma med?? varför är det så hära!!! jag som har börjat fått allt bra igen. allt utan problem. men så ska jag tydligen inte få ha det.. om de är någon som läser det här och vet någon om sånt hära får jätte gjärna skriva till mig<3

PÖSS


Kommentarer
Postat av: jojo

du får gärna bo hos mig :D

2010-06-26 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0