första natten i nya rummet:-)

första natten i mitt nya rum:-D. idag har jag och mamma bytit rum:-) det har varit mycke släpp och släng men de är inte riktigt klart. men jag är nöjd så blångt som vi har hunnit::-)babben kom över idga oxå!!! underbart att ha henne hemma hos mig igen!!:-)                                                                                                                                                                                                                                             i morgon blir de frukost hos babben, sen skola och sen till mediamarket och lämna mobil och data på lagning:-o inte kul!!!  men de blir bra  sen när jag får tillbaka allt helt:-D nu ska jag sova så skriver kankse mera i morgon:-D                                                                                                                                     LOVE NATTA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0