känslor



ja att säga hej då till dig var jobbigare en jag trodde. jag sitter och kollár din fb coh öppnar gamla sms tar upp dig på msn och väntar bara på att du ska skriva till mig. men jag får inte  ett ända svar.
hur kunde jag fatta känslor för dig? du är inte menat för mig, varför kan jag inte bara fatta de?.
jag har tårar i ögonen och vill bara skrika!!

det är de att de är så härlig att ha någon att snacka med. de var så härligt i tisdags när jag var hos dig. med efter de så dog allt bara ut. jag fattar inte att de bara kunde dö ut.:O

ibland brukar jag tänka att jag skulle vilaj leva i en film, tänk va skönt de skulle vara att bara var i en film där allt löser sig jämt. men sen vaknar man upp och märker att man bara drömde.

det är dig jag vill ha!

love natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0