kul?..nej!!!

var in med mamma idag till västerås för att köpa en jacka och ett dataöverdrag. men när jag kommer hem märker jag att jackan är förstor och dataöverdraget för litet..! jag blir fan tokig!

sen när jag och mamma var in och handlade vad tror du inte händer då? jo kassören kollar efter mig tänkte fråga om han skulle med hem:P haha för så som han tittade.

men nu blir de lördagsmys med mamma. ska kolla på sommaren med göran.:P
köpte den idag och sen köpte jag kärlek 3000. hoppas den är bra för jag har alltid vilja se den och nu fanns den på mediamarket för 49 kr.
 
men nu blir de film.

P.S. näär jag var på mediamarket så var mina gammla idoler där:p
E.M.D. haha fast dom är fortfarnde bra och snygga:D




PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0