ny data

nu har jag varit och köpt en ny data. det känns as bra!! älskar den värkligen!! det är underbar!
fast det hära med att tur ska en tok ha hände mig idag! jga kommer in på mediamarket. sen så säger jag att jag ska ha en acer som dom hade extra pris på i veckan, så säger expriditen att det har en kvar och det är visningsexenplaret!
haha så jag hade tur! men vi försökte att få den lite billigare med det gick skit. haha. men man tkr att man ska få det om det ör ett visningsex. för alla har ju typ tagit på den. men han gjorde rent den och sen så kommer jag ju iaf få tillbaka pengar för ajg köper datan via min bror så då är det lungt:D

men nu ska jag ta och kollar runt lite på datna och så.

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0