bloggat dåligt!!

Nu har jag inte varit duktig. jag har inte bloggat på flera dagar men har inte orkat..om man får säga så?:O

men det är bra med mig men är trött idag. haha fast att jag har haft studiedag. men något gorde väl så att jag inte kunda sova bra..undra vad?..

men sen så sov jag inte hemme heller. för jag var med babben på speedway. så jag sov där:D
hade en rolig dag. men det va kul när vi skulle ta oss till sala:P
haha för vi skulle ta snabba vägen till stationen, men det är över järnvägen. så när vi skulle gå där kom det ett långt godståg och ställde sig för:O. och set tar typ 10 min att gå runt allt, och vi hade typ bara 10 minuter på oss. men vi började springa,vi sprang över åkern. men när vi kom över åkern och ska gå over järnvägen(där bommarna är) så går bommarna ner:O så vi fattade att vi inte skulle hinna till tpget. så babben stoppar en bil och sen hoppar vi in i  bilen och säger åt han att köra till stationen. hahahahaha...
fattar ni vi frågade inte äns om vi fick åka med..hahah
men sen iaf när vi kom till stationen och står och ser att tåget kommer så va det ett till godståg.HAHA. så vi sprang och gjorde allt i onödan för vi stod typ där i 5 min innan vårat tpg kom:O.
Hahahaha vilken upplevelse:D


hahaha:D
nu ska jag kolla på tv och äta hemma gjord glass som jag har gjort:D<3

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0