rolig dag

hej:D

idag har det varit en roligt dag! först så var jag i skolan och då fick vi göra kransar:D
den ser ut så här:

inte bra men det är min första så den får se ful ut:D

sen efter att vi hade varit i skolan åkte jag och abben ner till stan där vi vaar med malin och tove. sen gick ajg och babben och fikade och malin gick iväg med en annan kompis:D
för Tove hade redan åkte hem.

Men sen köpte jag en tröja,vantar,strumpbyxor,sminkväska och armband på H&M.
men sen träffade vi sofie denis och sofia som går florist i 2:an.
sen åkte jag babben och sofie men 17:27 tåget till ransta:D

babben åkte hem vid halv 7 typ.

men nu har jag inte tid att skriva mera för nu ska jag ut med hundarna:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0